Followers

Tuesday, April 26, 2011

Wekend yang lepas (pureen sales)

Assalamualaikum...

wekend kami baru2 ni memang xlekat kat rumah...sabtu tengahari lepas hubby balik keje terus ke pureen sales kat PJ...gerak dalam kul 2.30 sampai sana kul 3...mula2 nak masuk simpang jew ya allah dah jem parking memang comfirm xde..aku pun cakap kat hubby xpelah aku turun dulu & dia tunggu anak2 dalam kete(wah bajet cam kejap je ye nak p soping hehehe)masuk je dalam masyaallah ramainya orang...aku dah xtau mana hala nak jalan tengah2 jalan dorag berlonggok aduh duh duh...nasib le anak2 tak turun kalo tak meroyan dorang kat sana dengan orang yang bersesak2..

1st tempat yang aku tuju mestilah kat baju2 sebab memang dah niat nak cari baju je kat sana,kat tempat baju pun ramai giler orang berebut2 pilih baju..banyak baju gegirl lah aku nak cari yang unisex pasal jantina xpasti lagi,tp jumpa jugak dapatlah 7helai baju bakal baby & selai baju tidur Amsyar RM12 each(puas hati)tengah2 pilih baju hujan pun turun lebat sangat dengan kilat berdentam dentum takut aku..wlpun dah siap bayar tapi xleh gak nak kluar hujan lebat sangat dengan orang yang ramai aku rasa nak pengsan dah..huhuh

sementara tunggu hujan reda sempat lagi sambar baby bath yogurt 1(Rm9),liquid cleanser 1 (Rm16) & baby wipes 2pack (RM9) habis RM104 je semuanya,memang aku bajet banyak tu je sebab semuanya dah di beli tinggal tambah2 je apa yg xde & keperluan budak2 ni..ini kali ke3 aku pegi pureen sales,2x dulu xbeli pape pun pasal g hari ahad banyak barang dah habis,kalo baju2 tu banyak dah habis,kali ni awal2 cakap dengan hubby nak g hari sabtu...kesudahanya aku puas hati dapat dah apa yang nak di beli hehehe..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...