Followers

Tuesday, April 26, 2011

Checkup 31minggu

Semalam ada appoinment checkup untuk 31minggu alhamdulillah semuanya baik2 je & xde apa2 masalah cuma baby belum scan lagi

detail checkup

berat : 66.6kg ( ini berat yang paling berat aku penah capai huhuh sejak minggu akhir ni aku berselera makan..pasal mula2 mengandung sampai 6bulan memang selera down & berat naik cikit je tp smlm timbang naik 2kg huahua...2minggu naik banyak tu memang keterlaluan hehehe lebih sekilo naik

hb : semalam xde cucuk
BP : normal
tinggi rahim 32cm
jantung & gerak baby semuanya okey,alhamdulillah

next checkup 2minggu lagi..harap berat xnaik sampai 2kg

6 comments:

alyyani said...

dah nak hujung dah pregnancy kan. jaga diri ye. :)

saveme_zero said...

bestnya,sangat teruja dgn org mengandung ni. moga selamat bersalin nti ye ieda

ieda said...

tq kawan2...kak sue mmg teruja sangat xsabar rasa nak bersalin pastu baru pk kena jaga jahitan n peel budak2 ni hehe

fazilzura said...

besh nye ...dh sarat dh tu , take care key

Lyana@Mely said...

aku ni baru banak pun jeles tgk org peknen taw..heheheh...

yg aku pasan kan ieda..kalo makin banyak anak ni, makin cepat naik badan mase peknen kan...huhuhuu..

ieda said...

ha ah yana tu lah yang aku risau tu..kalo beranak je alignment banyak lari lor hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...