Followers

Tuesday, April 5, 2011

Durian oh durian

Gambar dari pakcik google

hai durian teringin benar aku ni dengan buah yang satu ni...asal aku mengandung je dia berbuah asal musim dia je aku pun mengandung hehehe...kalo dah teringin beli je le ye tak...tapi aku takut nak makan durian ni...nak makan bukanlah banyak mana pun nak sekali dengan kuah durian wahhhh banyak lak kepinginnya...ada kisah ni makan buah durian & kuah durian yang buat aku takut nak makan

alkisahnya masa mengandungkan anak ke2 kes teringin jugak lah ni...yang bestnya esoknya nak minum air gula,balik rumah mertua dia lak masak kuah durian n buahnya pun ado sekali aduh2 ni yang xboleh tahan...tapi tahan le jugak pasal esok nak kena buat MGTT bahayo weiii...tapi dek suami yang cakap alah rasa le cikit benda dah ada depan mata...ermmm aku pun makan le jugak uishhh dah makan sedap sangat dah aku rasa...tp tetap control...minum air masak banyak2..

esoknya minum air gula la kan lusa nurse call kata bacaan aku tinggi cikit uwaaaaaa...dah aku agak dah ni penangan kuah durian yang manis le ni...bermula lah aku wat BSP sampai nak bersalin mujurlah masa tu dah 8bulan jd sbulan je la aku brulang alik klinik...bacaan aku selepas wat bsp tu semuanya normal tau 4 lebih je xpenah lebih dr 5...makanya terpk lah aku yg haritu kantoi pasal kuah durian...jadinya sekarang aku tahan nafsu makan memandangkan kandungan dah 7bulan & rasa2nya 8bulan nti kena sekali lg buat MGTT..haritu buat dah alhamdulillah normal...oh durian mampu kupandang ku cuit2 je la isimu....hehehe sabar ye...banyak lagi buah lain tapi yang itu jugak kau nak ye ieda huhuhu...


1 comment:

.:mama dhia:. said...

salam kenal..
sedapnyer kuah durian..
yum..yum..
alamak..teringin plak..nak kene wat ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...