Followers

Wednesday, December 3, 2008

Sambut hari jadi abah amsyar









semlm 2/12 genaplah suamiku yg ke26 tahun..sempena hari lahir dia,dia kata x pyh masaklah abg belanja mkn luar..aku pe lg horayyyy lah hari kebebasan aku xpyh msk hehe..kiteorg p panmour villa{kalo x slh nama tmpt tu}kat shah alam..memang sedap bangat lah masakan dorg huh..tp aku ni smlm berselera nasi goreng ikan masin jek yg lain x nak..laki ku mkn chicken chop dia suaplah aku 4x amboi sedap sguh kalo mkn yg suami punyer..si kecik ku pula kami bg kentang goreng sepinggan cicah mayonis jd dia x kaco kami mkn..tp pyh gak dia sambil mkn sambil nk nyuap aku lama2 aku kenyg mkn kentang dia..terus aku buat x lyn je dia biar dia mkn sorg..sedar x sedar habis pulak tu..huhuh lapo sgt anak ku itu..dah selesai mkn kami pun pulang ke rumah..tq abg blanja kami mkn luar...gambr x byk psl masing2 dah lapo heee

7 comments:

noreen-bulan said...

pandai nya dia makan....
diam jer dlm kusi tue....
hapy besday utk somi ko eida..

ai said...

EPY BESTDAY To papa amsyar!!

~Semoga Hidup Sentiasa Diberkati Allah S.W.T

saveme_zero said...

ieda...takde gambo perut ko ker..ekekeke

Nur Syafawati said...

apie beday to abah amsyar!!semoga panjang umur murah rezeki..aminnn...eh ieda..windu sama kamooooo...pewot dah beso ker??ehehhe

Eda said...

happy belated birthday buat abah amsyar..moga panjang umur ..murah rezki...n bahagia selalu..amin.... amsyar ni nampak baik je..eh..tak nampak muke nakal...hehehe

nasz said...

hepi bday to en suami ye...
wah, merdeka ye dapat makan kat luar, tak yah masak!! kalo kena kat aku pon aku suke!!!

Ibu Mifzal Arsyad said...

hepi besday to ieda's hubby..

ieda..cemanan ur pregnancy? harap2 semua dipermudahkan ya..sonotnya nak dapat baby lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...