Followers

Tuesday, December 9, 2008

Amsyar ke Zoo Negara

sabtu lepas bw amsyar g zoo..lama dah plan nak g kena pulak skrg musim hujan risau gak kalo hujan..ms sampai tu hujan rintik2 jer x lama pastu dah berhenti..baru lah syok nk tgk haiwan2 dlm tu..tgk amsyar sonok betul masuk zoo smua binatang dia tanyer...apa tu....mula2 sampai tu dia diam lg pasal bad mod bila lepas dia berjln punyalah suka dia..ni yg syok bw ank p zoo tambah2 dia dah berjln n mulut pun boleh tahan riuhnyer hehehe..ok lah jom tgk gambo pulak
























9 comments:

nasz said...

seronok kan bawak anak yg dah pandai bercakap ke zoo. dorg ni semua benda nak tanye...

aTan & aYu said...

jalan2 pi zoo negara ek..??
tue la kalo ujan mst tak best kan.. nasib ujan da reda.. okla tak panas...

ZiE said...

sonok nye bawa anak jln2 kan...

elly said...

bile la nk bawak qimie lak gi zoo nie hehehe...

Ibu Mifzal Arsyad said...

amboi..sonotnya amsyar pi zoo ya..

Mummy ILa said...

kurus tinggi la amsyar ni. bestkan g zoo. izz pun suka

Nur Syafawati said...

ieda...nak gak si amsyar dok dlm stroller tu yer..dina jgn harap la!! x hingin dah dia..lame dah simpan dlm stor kat umah ni..adehh...dah dapat kaki kan.nak merayapp je..kami main kejar2..mesti sonok amsyar nengok binatang..dulu dina ade gi..tapi time tu dia x reti ape..mak ayah nye la yg layan binatang2 tu..ciann..hahah

Eda said...

oo peg zoo yeeee...

noreen-bulan said...

syok nya....mesti penat ko nak layan mulut dia...hehehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...