Followers

Monday, December 1, 2008

Amsyar demam

masuk hari ni dah hari ke2 dia dmm.agknyer terkena hujan masa menghantar nenek hubby ke tabung haji mlm tu hujan ya amat lebat..bila dah dmm tido pun x lena..bila mlm bgun tkejut2 aku pun lap2kan bdn dia,jaram air asam jawa buat susu bg ubt, tidolah dia kang kejap2 jg lg kesian sguhlh nengoknyer..memang x tidolah risau takut2 dmm dia tgi..sentiasalah aku ni cek suhu dia..hari ni nak bw dia g klinik takut2 dmm melarat2 sampai batuk n selsema pun turut serta..kalo dmm jer boleh thn lg kalo dah pakej mesti lg lah dia x sedap bdn..

3 comments:

noreen-bulan said...

ieda...lama x dgr cite ko....
sama2 la kita berblog...
hehehe
semoga amsyar cepat sembuh..

Eda said...

lama tak nampak Ieda online..apa kabar?? kandungan cemana?? amsyar demam yer..musim demam nihkan... jgn lupa bag amsyar ubat on time k..tek k~~

nasz said...

senoga amsyar cpt sembuh...
kena jaga2 la ieda, takut suhubdn dia tinggi. sediakn la ubat demam yang insert ikut bontot tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...