Followers

Wednesday, December 10, 2008

Hari Raya Aidiladha

tahun ni beraya kat umah mak aku...bestnyer dpt berkumpul dgn abg2 lama dah x jumpe dorg ni lah kesempatan yg dpt...kat cni raya hj biasa jer x semeriah mana..masing2 g msjd nengok lembu...ok lah jom tgk gambo di pg raya

Amsyar yg tgh tgu kek opah di potong

family yang

family uda..abg aku yg no4..yg bb tu ank abg aku no3

yang ni family saye ler...

gambar bersama mak yg tercinta




4 comments:

Mummy ILa said...

x sabo tahun depan tgk amsyar bergambo dgn adik kesayangan plak. hehe..

Nur Syafawati said...

amboi ieda...sedondon coklat satu family..amsyar dah besarr..big boy!!same mcm ila gak..x sabo nak tgu adik amsyar kuar...mesti comey mcm abg nyer!!eh..dah scan ke????harap2 dapat gegirl..ahakss..leh geng dina!!

nasz said...

haha, ade gak gambar di pagi raya aidiladha ni ye. kami sefamily tak de bergambar. mane tak nye, daku kan tgh ting tong toing...

wah, thn dpn bertambah la bilangan ahli keluarga ye...

eLYies said...

ieda..maner gambo perut ko..kan ko sama ngan akak kan..nak gak tgk perut ko..hahahahha..meh kita pakat laga perut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...