Followers

Monday, May 2, 2011

Aktiviti di Hari Pekerja

aku yang dah 32minggu

Bila en suami cuti memang akan di ajak berjalan walaupun aku dah 8bulan ni jalan tetap semangat ye xde rasa nak duduk rumah langsung kecuali dah sampai hari haaa duk lah aku diam2 kat rumah takutnya sakit nanti kelam kabut jadinya tambah pulak dengan 2 hero tu huhuh lagi ribut..sekarang ni memang dah tak larat sangat rasanya tapi ku gagahkan jugak nak merewang hehehe..tu pic aku dah 8bulan terasa sangat bulat & perut pun dah turun susahnya nak melangkah kaki..sabar2 cikit hari je lagi

Nasi Ayam ummi :)

okey ni menu hari pekerja buat suami yang cuti...macam aku ni memang hari2 keje xde cuti faham2 jelah kan housewife hehe..masak sesimple yang mampu okey...Nasi Ayam saje,cepat mudah serta lazat ermmm tengah2 sarat ni duk dapur lama2 pun xtahan le..itu pun masak dibantu en suami...mekasih ye abang rajin menolong,kalo harap isteri dia sorang ni kat dapur nasi ayam yang 1/2jam je masak jd berjam2 huhuh..

hidangan pada hari pekerja...ayam tu cam lintang pukang...asal ek...oooo suami tercinta yang hidang hehehe...habis licin nasi ayam umi...memang anak2 suka,aku pun kalo nasi ayam ni tak berapa suka beli sebab ada je yang kurang...lebih suka masak puas hati semuanya...

dua hari hubby cuti berjalan saje kami anak beranak sampai sempat beli kain baju kurung & kain buat melayu untuk anak2 kat jakel,sekarang kan tengah promosi..senang siap awal2 lambat2 xde dah nak amik tempahan...memandangkan umi deme ni nak berpantang lagilah xde semangat nak soping raya dekat2 nanti..

7 comments:

Faisyah said...

besarnya perut..mcm baby boy je..*pandai je!!

berdebar x ek nak bersalin lg? *ape punya soalan ni? hehehehe

ASHIKIN said...

singgah sini...n follow awk...

Kasih Ibu said...

hai eida...

wah dah sarat still rajin lg gi jln2...sy dulu pun tggal tunggu hari siap gi shopping...last2 check up tekanan drh tinggi...penat sgt..=)

Hayati Hamzah said...

trus lapa tengok nasik ayam ;)

nome said...

ieda...dah menunggu ari nampaknya...perot kamooo sudah membesar dengan jayanya...semoga ieda selamat melahirkan baby yg comel lote dan sehat...amin

sedap nasi ayam tuh (^_^)

...sWeeT uMi... said...

salam singgah (",)..nice blog.ieda ni ngah tggu ari la ye..akk doakan mg dipermudahkan-Nya utk ieda..Amin..

ieda said...

hehe sungguh daku ni kaki jalan wlpun dah sarat gini..perut besar kan tgk pun dah xlarat apatah lagi nak membawanya hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...