Followers

Thursday, July 14, 2011

Adawiyah Qaisara sebulan

gegirl saya dah pun 31 hari genap sebulan dia pada hari ini...hari ni Adawiyah dah mula lawatan ke klinik untuk cucuk & timbang....jerit sangat kuat masa nurse buat senaman ringan kat dia...jenuh pujuk xmau diam..uwaaaa gelabah aku weiii walaupun anak tiga dah..ok perkembangan semua normal...

berat: 4.1kg dr 3kg
panjang : 50cm dr 48cm
lilit kepala :36cm dr 34cm
penyusuan : hanya susu ummi :)

4 comments:

...sWeeT uMi... said...

kejap nye rase...dah sebulan ek...

nome said...

dah sebulan dah usia anak ko ieda...kojap jer la...tomei anak kamooo

Mizz_Ila said...

kejap je dah sebulan :) selamat berpantang ieda :)

irma said...

kejap je rs 1bln...tp yg duk dlm pantang tu x tau lah rs lama ke kjp hehe......comey dh anak dara tu...lps ni umi leh pakai make up munga2 jelah keje yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...