Followers

Saturday, July 2, 2011

19 Hari usia Adawiyah & umi berpantang


Adawiyah berusia 19hari...tido lasak tengok je lah gayanya tu..bukan xbedung tapi dia usaha keras untuk keluarkan tangan...ini baby suka berjaga start pukul 3pg ke atas...siang pun xdelah tido je..kejap jaga nak nyusu...Adawiyah ni kuat nyusu..umi dia asyik lapo je pening abah dia umi asyi nak makan jew...camne nak kurus ni...tapi aku makan taklah banyak..cuma kerap je..makan nasi pun xde bertambah tu yang jap2 lagi lapo balik...huhuh

6 comments:

alyyani said...

alahai comel nye dia tido. mcm dah besar je gaya nye eh. tak leh fikir kurus ieda, yg penting anak tu nak bf. tp ieda lepas bersalin selalu bole kurus balik kan? :)

ieda said...

lepas bersalin kurus..pastu 2,3bulan naik balik hehe

...sWeeT uMi... said...

comei nye dia tido,x sangka br 19 ari tp lagak nye cam dah 3 4 bln hihihi (^_^)

Ummi Ummair said...

tahniah atas kelahiran adawiyah. selamat berpantang.. :)

fazilzura said...

chayok2.. teruskan bf key..

& besh nye lew bau baby sdiri

irma said...

alala...tomey nyer...xper ieda...kasik dia susu banyak2..& ieda mkn byk pon xper..insyaAllah ieda BF xder gemuknya tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...