Followers

Sunday, July 10, 2011

Adawiyah Qaisara 27 Hari

alhamdulillah dah pun 27 hari usia baby girl saya...sudah banyak ragam lor...suka berjaga tak tentu masa...umi kena lebih bersabar huhuh..khamis ni genap sebulan & bermulalah checkup dia...

suka mengiring..walaupun umi letak dia elok je telentang mesti gini gaya dia..kalo bedung pun kepala dia mesti nak ngiring...apa kehenya le anak dara i ni...

eh eh dah tiga rupanya anak2 aku...5tahun kawen 3 anak ye..yang sulong 4tahun,kedua 2tahun & yang kecik 27hari alhamdulillah rezeki & amanah daripada Allah...umi sayang semua anak2 umi walaupun umi agak garang hehehe...

2 comments:

...sWeeT uMi... said...

kejap je masa, dah 27 ari ye...amboi qisara dah bolat dah...geram ngan pipi tu hihihi

iera_ayen said...

pandai erk ko plan ..gap 2 tahun sorang yer...pasni nak tambah no. 4 bila lak??? ...dah abis pon pantang yer....tahniahhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...