Followers

Thursday, March 31, 2011

Ragam mengandung ke3

kalo lah dapat tidur selena ni kan bagus huhuh

sekarang kandungan nak masuk 28minggu(7bulan) banyaknya perubahan yang berlaku, sekarang ni aku sangat2 susah tido malam, selain rasa xselesa pada perubahan bentuk badan dan perut yang makin besar, mata ni pun satu hal xde rasa ngantuk...haisshhh memang letih sangat bila siang hari...lepas hubby g kerja aku ni konon2 nak rajin lew kemas rumah ke apa, sudahnya tersadai jugak bantai tido hehehe...anak2 aku pun memang pesen bangun lewat dapatlah aku tido kejap..ini bukan perangai buat2 ye tapi tah la aku sendiri pun pelik kenapalah mata ni susah nak lelap bila malam...tapi bila siang rasanya nak tidoooooooo aje, disebabkan ada anak 2 orang ni makanya xdapat jugak lah nak rehat huhuhuh..

mengandung kali ni aku selalu sesak nafas..perut lak memang bulat penuh sampai pinggang ni agaknya sebab tu lah aku kerap sesak nafas..posisi tido pun satu je yang selesa iaitu ngiring kiri,lain2 posisi memang xselesa langsung nak2 tido telentang huh memang sakit tulang belakang..bab makan lak nasi xberapa suka tapi berat naik boleh tahan jugak, mana taknya nasi xsuka tapi benda lain xtolak kan mau xnaik dengan jayanya hehehe..

baju2 bakal baby pun belum basuh2 duk kumpul je dalam baldi(baldi kering ye) tp x jugak membasuhnya..bila la nak membuat semua tu..masa cepat je berlalu tp aku ni duk mood malas je buat2 rajin pun sudahnya tersadai jugak..ngandung yg ni xboleh banyak keje cepat letih n sesak nafas..harap2nya sebelum aku masuk 9bulan semuanya dah clear...

6 comments:

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

tak dapat bayangkan betapa letihnya badan bila ada anak 2 pastu mengandung lagi.. mst letih sgt2.. lagi2 yg ada 2-2 hero...

ieda dah scan..? tau baby aper?

Kasih Ibu said...

baca entri ieda teringat waktu mengandungkan haiqal...really sweet moments... =)

ieda said...

jue rasanya sangat penat mujurlah ada suami yang membantu bila dia balik keje..harap ida sorg mmg rumah pun xmampu nak kemas hehehe

scan dah 2x tapi masih belum tau kesahihan jantinanya..suka kepit2

kasih ibu..time mengandung ni sebenarnya pengalaman paling indahkan wlpun mcm2 dugaan yg dtg tp tetap rasa indah hehehe

ieda said...

test

ReeNaJoE said...

chaiyok ieda...semua ibu2 mmg tabah hehehe..i'm still remember my 1st pregnancy..keseorangan tsk tsk..at least ieda ada hubby yg byk tlg..u r luck...take care urself ya'

Kenari Putih said...

Mengandung kali ketiga ni memang letihnya bertambah ye drpd masa mengandung yg sblm2 ni.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...