Followers

Monday, March 7, 2011

Produk Kecantikan


kalo nak jengah website dia klik riz:reni

kali ni aku saje je la kan nak tanya korang sekarang duk pakai kosmetik apa...sekarang aku tengah stop dari pakai sebarang produk2 kecantikan sehinggalah habis pantang nti...tapi saje la nak berkongsi di sini...aku dulu masa bujang pakai produk Rizreni mungkin ada yg tak pernah dgr nama produk ni tapi hasil memakainya sangatlah memuaskan sampai dulu bakal mak mertua perasan kulit ku cantik ahaksss ngeeeee...tapi masa tu aku tgh belajar jadi mudah utk dptkan produk ni pasal company dia dkt wangsa melawati..aku study kat gombak je..aku kalo produk ni mmg xkan beli dr kedai2 luar,barang tiruan banyak lgpun produk ni susah nak jumpa kedai2 biasa..

tapi lepas habis study aku duk puchong dah la jauhnya nak p beli kat sana,maka tukarlah aku kpd produk natasya...elok tu mmg elok...mak andam nak mekapkan aku ckp senang dik mekapkan ko xbyk keje kulit halus je..xtau lah aku sbb produk natasya ke or mmg kulit aku bukan jenis yg bermasalah sgt..jerawat 2,3 ketul tu ada la jugak..penah sekali tu aku beli natasya n hasilnya xmemuaskan lgsung,mula la aku pk confirm tiruan ni..muka gatal2...sejak dari tu sampai skrg xtau lah aku nak cuba produk apa...byk yg tiruan dr yg original..mcm rizreni tu mmg susah nak cari kat luar natasya kan femes mula la byk yg nak tiru...nasibla kulit muka aku xrosak...

ingat lepas pantang nti nak pakai balik Rizreni...aku bukan promote ye tp pengalaman aku je..member aku sampai skrg pakai ya allah dah cantik dah dia kulit dia berminyk n jerawat tp skrg xde dah member2 sekolah hampir xcam dia..tgu nti aku nak cuba balik adakah hasilnya masih memuaskan...


1 comment:

Lyana Mansor said...

memang ieda..banyak produk tiruan..huhuhu...wahhh pasni leh jadi mummy vogue 3 anak..hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...