Followers

Monday, March 7, 2011

24minggu sudah

Alhamdulillah sekarang kandungan aku dah pun masuk 24minggu(6bulan) kejap je rasa,mengandung kali ni pun xde banyak masalah, berat aku pun naik normal dr mula2 mengandung sampai skrg..berbezalah dulu pregnan berat sah2 naik mendadak je tiap2 bulan...habis tu selera makan tu ada je...yang kali ni selera tu tak lah pantang nampak...makan mcm biasa je kadang2 malam aku hanya makan roti cicah air milo je...boleh tahan tu..bukan diet ye tp itu je yang aku selera..

last timbang bulan lepas(5bulan) 62.3kg...minggu depan checkup entah la naik normal ke or terlebih...3bulan lagi insyaallah lahirlah ank aku yg ke3 ni...takut tu confirm la ada wlpun dah no3 yang dua2 tu induce jd aku xlah merasa sakit dr rumah n suami aku pun xkelam kabut...tp yang ini xtau la aku mcmne xpenah lg rasa sakit bersalin normal,risau sakit time suami keje..mesti huru hara gamaknya..

minggu lepas dah scan,doc nampak dah jantina baby...tanya dia berapa peratus doc???dia jwb 85%...aku berserah je pd allah apa yg penting baby lahir sihat dah selamat...persiapan anak kali ni satu apa pun xbeli lg..baju2 amsyar dulu aqeef dah pakai tp nmpknya xdan sampai yang ni dah lusuh sgt aku tgk kena jugaklah beli 2,3 helai...bulan depan scan lg nak confirmkan jantina...yg dua2 anak aku tu dgn doc yg aku pegi ni la mmg dia akan bg peratus dgn jantina yg dia nampak...alhamdulillah betul lah apa yg dilihatnya..tp yg ni masih aku merguinya...hehehe wlpun doc berpengalaman tp ia tetap di lihat melalui alat imbasan....nak tau lebih tepat tgu lg 3bulan sah2 tau boy ke girl...dup dap dup dap...



Gambar terkini


aku yang dah 6bulan...bulat kan...gambar di genting higland larat tu berjalan..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...