Followers

Wednesday, February 23, 2011

Alahai anak ummi

Assalamualaikum

kali ni update kisah anak teruna aku sorang ni Aqeef kesianya dia kena chiken pox..hari ni dah seminggu dia kena,chkn pox pun dah mula kering..tapi alhamdulillah dia xmeragam pun makan minum pun selera melompat & bergaduh je kejenya dengan abg Amsyar...aku bersyukur sungguhpun dalam rumah ni dua org kena chkn pox sorg lagi anak buah aku tp agak mudah menjaga dorang sedang aku tgh mengandung ni...mudah2an semunya lekas sembuh



Aqeef dengan chicken poxnya..penuh dah satu badan sampai ke tapak kaki,dah habis kot keluarnya


2 comments:

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

skang nie mmg musim budak kena chicken pox kan.. pas sorang2 kena.. anak jue lum kena lagi niee.... takutlah pulak camne nak handle nnt..
semoga cepat sembuh yea..

ieda said...

betul la jue memang skrh tgh musim,anak buah kat asrama pun kena jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...