Followers

Saturday, January 15, 2011

Aku Semasa Hamil

Assalamualaikum...

kali ni update gambar2 terkini saje ye...hihih xmau citer2


gambar ni masa kandungan sudah 2bulan..

Masa ni bawa anak2 jalan kat Shah Alam...kandungan baru 5minggu

Budak2 ni dah xnak diam masing2 nak lari...xlarat ummi nak kejo huhuh

posing dgn aqeef je,amsyar dah terlepas

haaaa yang ini aku dah 4bulan,sgt sendat,bulat dan padat hehehe...jenuh le nak kurus mcm ni
eh...kenapa masa 3bulan xde...hahaha...alah 3bulan xde beza dgn 4bulan..yg pasti aku dah gemuk uwaaaaa....

5 comments:

Lyana said...

aku lagi gemok wei...sume org tekejut anak aku lahir kecik je..hahahhaha

ieda said...

hahahaha...mengandung no3 jd gemuk lew...aku rasa gemuk mcm gambar tu ms sarat ngandung amsyar,tp ni baru 4bulan huahuahua...

ayien78 said...

kalau yg ni di namakan gemuk...ayien namanya apa???huhuhuhu uwwwwaaaaaaaaaaaaaaaa

MUMMY ILA said...

ieda.. nampak cam bb girl jek. kembang semacam. :) amin amin amin mudahan no 3 ni tuan puteri :)

eLYies said...

ila..aku baru nak cakap...cam cam gegirl la..sebab kembang je..peknen sebelum ni SLIM je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...