Followers

Tuesday, June 7, 2011

37 minggu

Assalamualaikum...

wuhuuu....sekarang kandungan dah pun masuk 37minggu...masih belum bersalin ye kawan2 masih di sini & masih anak dua hehehe..tanda2 pun tak ado lagi..sakit kat ari2 tu adalah nak2 sebelah malam time nak tido tu..suspen pun ada..sebab aku tak penah rasa sakit bersalin semulajadi ni..yang dua orang sebelum ni kena induce jadi sakit tu datang sentap terus..huh rasanya tak nak dah rasa...

ok semalam chekup aku 37minggu semuanya baik2 je..cuma berat je naik lebih..sejak minggu akhir ni berat asyik naik melampau2 je..adoiii tapi nurse kata sepanjang mengandung ni aku dah naik 10.9kg masih di tahap normal,maximum boleh naik 12.5kg...harap2 cepatlah bersalin kalo asyik naik dan naik je...makanan semua lebih kat baby huhhu..kalo baby besar payah pulak nak push..selera je makan sekarang ni..macamne ek??

persiapan dah siap dah semua..tunggu nak bersalin je ni..buku merah pun kena bawa je mana aku pegi..incase tengah jalan2 sakit ke terus ke spital lah..

kawan2 doakan yang terbaik buat aku ye..mintak maaf juga pada kawan2 samada sepanjang korang jejak blog ni ada terasa ke apa ke ye...sesungguhnya yg baik itu datang dari Allah dan yg buruk itu adalah dari aku sendiri...

4 comments:

nome said...

semoga ko selamat bersalin ieda...dipermudahkan segalanya...amin

Jue @ atanayuiman said...

semoga selamat semuanya..:-)

Unknown said...

jaga kesihatan sehingga due date ye..

Unknown said...

dah ada pengalaman ok sikit banding yg first time...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...