Followers

Monday, April 12, 2010

Amsyar Berjaya


Assalamualaikum..lamanyer xupdate citer kat blog..kali ni ummi nak crita pasal Abg Amsyar yang dah pandai cakap nak kencing & berrr..maknanyer ummi dah pun berjaya melatih Amsyar ke toilet..alhamdulillah dah lama sebenarnya ummi ngajo dia ni dr usia dia 2tahun 3bulan tp xberjaya dan mcm2 pengalaman yg ummi dpt..citer bab sabar mmg dah 50/50 dah..biasalah kencing merata2..pernah terberrr... kat celah2 krusi..huhuhu mana x hilang sabo..sudahnya ummi malas dah, kasi dia masa dulu baru2 ni usia dia 2thn 9bln ummi cuba lg utk ajar dia....haaa xsusah lgsung bila ummi xpakaikan dia pampers,ms ni nmpk dia dah betul2 ready xpakai pampers n ajak dia g toilet pun senang jew cuma bila dia nak kencing tu takut cikit xbiasa kan..1/2jam dlm toilet akhirnye berjaya jugak..skrg ummi lega dah sebulan dia xpakai pampers..pakai hanya tido mlm saje berjalan pun ummi xpakaikan pampers cuma kenalah rajin bw dia g toilet bila dia dah ckp nak kencing..dia pun dah pandai buka n pakai seluar sendiri...jimat duit ummi beli pampers adik jer..pada yg sedang melatih ank tu byk2 lah sabo yer..

2 comments:

Lyana said...

waa nampaknye aku kene sabo gak nie...huhuhhuhuu..puas dah melatih ainul..dah berak baru nak cakap..huhuhuhu

ieda said...

yana tu semua perkara biasa..aku dah lalui dah semua tu..kena saba byk lah kan,aku dulu mcm2 si amsyar buat kencing merata,berak pun penah terlepas merata haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...