Followers

Wednesday, July 22, 2009

Anak-anakku

ni lah wajah2 terkini hero2ku..Aqeef dah 2bulan n Amsyar 2tahun..hero2 kecik ni lah penghibur kala kesunyian walaupun aku penat melayan ragam2 dorg ni..inilah harta paling bermakna yg aku punya..ummi harap dpt mendidik kalian menjadi anak2 yg baik anak2 yg taat pd Allah juga kedua org tua...aminnn

Aqeef senyum dgn abah dia yg tgh tgkp gambar dia

ni dua beradik mmg sentiasa bersama..amsyar x leh x tgk adik dia xder dpn mata dia mesti dia bertanya "adik mana"tido pun nk cr adik..syg sgt dia dgn aqeef..

susah skrg nk tgkp pic amsyar..nasib2 je dpt tgkp

Bold mcm nak menari jer adik ni

serasi bersama





9 comments:

ai said...

encem sungguh la anak2 kau ieda!!!

eLYies said...

aqeef ni kan ..akak tgk dah cam aqil....cam kembo plak...cuba kita letak sebelah2.sure cam kembo..hahahha

alyyani said...

eida, ageef nmpk da besar la. bape berat dia? bagus amsyar sayang kat adik dia. mesti rapat diorg be2 nanti bila da besar..

noreen-bulan said...

cute anak 2 ko ieda....nmpk besar aqeef nie...

elly @ suely said...

dua2 muka sama hehehe...

FaNaQiLa said...

ala tomey2 aqeef tu. jap je da besar ek? huhu..
best ke ieda da de dua hero ni? mesti riuh rumah ek?

AieZa said...

sama je muka adik badik nihh..

MUMMY ILA said...

muka seiras,..elokla camtu.. senang ko menjaga dowang

saveme_zero said...

comelnya dua badik ni!! ikut muka ko ieda oii..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...