Followers

Monday, June 29, 2009

Dah habis pantang








Alhamdulillah setelah 44 hari habislah tempoh berpantang aku..tp......aku masih berpantang makan makanan yg sejuk,angin n apa2 lah yg boleh wat bb kembung..dan alhamdulillah sampai kini bb Aqeef masih minum susu ibu..harap2 dapat susukan dia sampai 2tahun...nak cerita cikitlah bb Aqeef skrg ni lepas habis pantang banyak ragam cikit..kalo nk tido menangis sekuat2 hati n waktu siang dia amat2lah susah tido celik jer matanyer..kalo tido pun tido2 ayam bunyi bising cikit terus celik mata..tp mlm nasiblah dia tido lena...Amsyar pulak skrg dah kurglah nakal nyer kdg2 boleh diharap jugak tepuk2 adik tu pun kalo angin dia baik kalo x dia kaco jer adik dia tgh tido lena huhuh mmg tension jer aku..

aku skrg ni agak kelam kabut cikit nk uruskan 2 org budak kecik ni, ye lah kalo si Amsyar nk susu time yg sama adik pulak menangis haru biru jap aku..kalo nk tido pulak kdg2 sebelah tepuk adik sebelah tepuk abg..sudahnyer yg tido ummi dia..hehehe penat tepuk ank aku yg tertido yg ank celik lg..bab masak pulak lg lah x sempat ye lah yg bb siang celik jer mata dia kalo diam xperlah kan ni nangis nk dukung..uwaaaa ni lah pengalaman baru aku...harap2 lama2 nti boleh biasakan diri..huhuh

kat ats tu pic aku n bb Aqeef baru habis pantang tgh tgu dlm kete,abah n Amsyar g bank kejap..pic Amsyar xderlah kasi adik n ummi pulak nk gedik2 bergambo..ngeh..ngeh...


sekiannnn...

4 comments:

elly @ suely said...

wahhh dah abes pantang yer ieda...napak berseri2 muke org abes pantang nie kan hehehe... pasni ko doakan akk pulak selamt sumenye yer... hehehe...

noreen-bulan said...

tahniah selamat dh pantang...
aku dh kena dh eida....
tp skang aku dh pakar...huhuhuhuhu
sabo kena byk la layan bdk kecil 2 org nie...

alyyani said...

besnye da abis pantang, lepas ni makin bz la ieda nak menguruskan 2 anak. dengar pun mcm kelam kabut gak ek. aqeef comel sangat..

ai said...

alalalaaaaaaaa..encem2 anak kau ieda.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...