Followers

Thursday, March 12, 2009

cerita aku & Amsyar

ni aku nak cerita lah pasal kandungan aku...skrg dah 29mgu...ikut klinik kerajaan dah 30mgu...smlm ada checkup n semuanyer ok berat aku pun dah normal xder dah lebih2 naiknyer..lgpun skrg selera mknku dah seperti biasa xderlah nak mkn jer kejenyer...ok smlm aku dpt tugasan utk kira gerak bb..skrg ni bb mmg aktif lah kdg2 tertonjol jer apa tah siku ke lutut ke hehehe dptlah tgkap jap...persiapan pulak rasanyer dah cukup kot lgpun yg no2 ni aku xder beli bj sgt coz bj amsyar pun masih cantik2 lg...n insyaallah adik amsyar ni pun lelaki...tp adalah beli 2,3helai utk sambut dia dgn bj baru...ok nk citer pegnan kali ni aku rasa rajin lain mcm pendek kata aku x leh duduk jer mesti nk buat keje...habis umah mak aku ni aku ubah suai kedudukan perabot..tp dgn bantuan hubby k...dgn bilik2 aku skali aku ubah...kalo masak pun leh kata rajin jugak boleh katakan byk mskan dr mil n nenek hubby aku dah pandai masak...huhuh..laki aku pun skrg tgk makin berisi abis dah mkn kat umah jer mkn lah tambah2 sonok lak aku tgk...tp aku bising gak suh diet...pembawak budak kali ni aku rajin pulak beza sgt pegnankan amsyar dulu yg amat malas...hehehe..

ok lah nk citer pasal amsyar pulak..dia skrg alhamdulillah membesar dgn sihat n bertambah petah bercakap...skrg ni masalah mkn dia dah ok sgt dah...mkn kuat terutamanyer nasi lah...aku ajar dia mkn kat bwh jer bersila bila dah kenyg baru dia bgn..kiranyer xderlah aku nak ngejo dia sambil mkn...kalo dulu aku rungsing dgn selera mkn dia tp skrg rs syukur sgt dia sendiri dah minat pd mknan...lgpun dia dah ada gg garham ats n bwh...senang lah nk mkn...skrg ni tgk dia cam nak manja2 jer ye lah dia dpt rs kot adik dia nak lahir...aku harap biarlah sakit terus g spital x maulah duk spital lama2..cian kat amsyar tu mkn minum dia tido dia semua aku yg uruskan..abah dia entahlah tau ke x nk uruskan dia..harap2 semuanyer ok..

k lah nti2 aku tgkap pic terbaru aku n amsyar...

7 comments:

MUMMY ILA said...

wahhh dpt hero lg la ye nanti.cam kak ila dulu la..ngandungkan izz rajin semacam sampai cukup bulan aku masih memasak kat dapo aku..dapo orang pun aku redah. kahh.. lepas tu mengemop umah dgn ppeyot yg dah boyot..walla.. yg paling power..aku alih katil tidurku sorang2...gilo kapo masa tu..nasib aku x terberanak masa tu. kahhhh...gosok baju berkoyan2 bakul aku buat tanpa disuruh. aku nak buat dgn rela hati. SKRANG???? Ya Allah!! malas sungguh aku!! MASAK je aku RAJIN.. mengemop umah kuserahkan TUGAS pada en.somi jek. aku MALAS. penat rasanya.. kahhh

amsyar cam izz la dah ada geraham atas bawah. izz pun dah ok skit bab makan tp still cerewet la.. nak ikut taste dia. kena pandai tilik kehendak dia.nasib la aku CHEF TERHEBAT kat umah..xpela dik oiii... (perahsan)

ai said...

Amboiiii..mak bunting ni bukan main rajin pembawakan budaknya ye. Amsyar lak dah petah bercakap! Elok la, senang tlg jaga adik nnt..oo, dia pon cam ely gak..budak nasik! hihihi

alyyani said...

besnye anak da nak masuk 2. muda lg lak tu. ku jeles! hihihi...

nasz said...

mcm tu la kalo ade anak kan? nak pulak kita tgh memboyot, dia pulak aktif, mmg penat...

ape2 pon, dah tak lama lg nak beranak ni kan? ish, akak lak yg rasa teruja ieda ooiii

Nur Syafawati said...

sonok nyer ieda...dapat hero lagi!!!eeee..akak pun mcm x sabo je nak dapat boy..ahaksss..riuh la umah kamo lepas ni ieda..semua nye hero..wah..peknen kali ni rajin yer.bagus2..mesti en.suami sonok eh..kahhhh...take care

Mama Herda said...

welcome to the club ieda oiii...dah lama x dgr kabar ieda haaaa...winduuuuu..jg diri bebaik yer..

ppb_ppkp said...

wah...amsyar ada geng main bola...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...