Followers

Monday, February 23, 2009

Aktiviti hujung mggu

pic amsyar duk depan dlm kete abah dia pakaikan tali pinggang keledar...senyap pulak dia...senanglah abah dia nk bw dia g mana2 bila ummi dah bersalin nti...tp kalo aku ada dlm kete dia duk diam 5minit jer pastu sibuk nk kebelakang..kalo aku xder pandai lak duk diam..ermmm tu lah namanyer budak2 ada mak jer mcm2 peel..


ok pic2 kat bwh ni masa ahad lepas aku g umah abg aku kat Rawang...lama sgt aku x kumpul dgn adik beradik aku kebetulan abg2 aku ni ada aktiviti berbasikal tu yg aku nk tgk
sgt..tp tgk kat umah jer hehehe...poyo je kan...ye lah xkan aku nak bw kete cam dlm tv tu..kang semua org hon2 aku...

ni lah rakan2 abg aku berbasikal..bergambar sebelum berbasikal

ni pulak basikal abg2 aku...basikal ni masa mula2 beli aku tgk kosong jer kali ni dtg dah berubah beno...hai kalo dah hobi ke situ habis duit pun xper

ha yang ni pulak abg aku no 3..posing dulu yer wat kenang2ngan...abg aku ni dah kurus tau sekali pandang dah mcm zaman dia bujang dulu...aktif berbasikal lah tu..tp b4 ni dia x lah gemuk cuma besarlah ckit..suh laki aku join x mau

ha ni pic last adalah abg aku yg sulong...dorg ni mmg sehati dan sejiwa betul...hobi pun sama..kak ipar aku marah bila2 tiap2 mgu aktiviti basikal sampai dia kata dia pulak nk wat persatuan isteri2 berbasikal...hehehe kalo aku pun marah jugak tiap2 mgu kalo jarak 2,3mgu ok lah..


gambo aku xder pasal aku yg sibuk tgkap gambo deme ni...kalo x abg aku no4 pun join sama tp dia kene keje...aku ni ada 3 org abg dorg ni mmg slalu jumpa aku yg bongsu ni jarang sgt jumpa al maklumlah dah jd bini org mak aku pun dah kawin pas 7tahun arwah abah meninggal sejak tu kami adik beradik jrg berkumpul...sedih pulak...ye lah bapak tiri mana nak sama dgn ayah kandung...kena pulak yg x sekepala..ermmmm


















5 comments:

ai said...

ramainye abang2 kau. elok pulak sume 1 hobi yg sama. :P

bebudak mmg camtu kan ieda? bila ada kita mengada2 lebey! ;P

nasz said...

la, awat ikatkan si amsyar mcm tu ieda? sian dia... kalo akak ikat si inshe tu, tali yg atas tu akak letak kat belakang kerusi. tali bawah je yg ngikat budak tu...

seronok kan semua org ade hobi yg sama. blh buat secara beramai2. enjoy!!!

MUMMY ILA said...

bestnye..aku suka aktiviti berbasikal ni.

si izz kalau ikat gitu leh boloss..berani atau tidakkkk bolos saja kerusi ituuuuuuuuu!!
kahhh

kena pakai car seat gak.. kahh

ieda said...

ha ah semua abg2 ieda minatnyer sama...

kak nas si amsyar sajer jer tu nk main tarik2..kalo kete dah jln dia mesti x selesa dgn tali yg ats tu..

kak ila cari group berbasikal lah hehe...izz suka memboloskan diri yer hehee...

noreen-bulan said...

syok gak berbasikal nie..nak2 ada geng..bagui abg2 ko nie..

kalo akid tak mo nya dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...