Followers

Wednesday, April 29, 2009

36mgu + Amsyar

skrg ni kalo suruh tgkap gambo camtulah gayanyer suka bongkokan bdn


gambar skrg


sekarang ni kandunganku dah pun masuk 36mgu skrg ni aku amat2lah x larat nk wat keje rumah tambah2 lg memasak...duduk dapur lama cikit mulalah berpeluh2 1badan..sejak masuk 9bulan ni mmg dah jarang sgt msk..mujurlah hubby fhm..kalo bab mengemas pun aku dah x larat kalo sebelum ni aku pantang tgk umah bersepah tp skrg aku tgk je lah mana larat aku buat lah,tmbah si amsyar suka no menyepahkan rumah 5minit aku kms pastu berterabur balik mana larat aku nk kms jer... skrg ni berat aku dah 66.5kg (adui gemuknyer)ni pun turun 200 gram sbb aku skrg x lalu mkn lah

pegnan kali ni aku kena kencing manis pulak..ms 32mgu aritu wat MGTT result kuar 8.7...jdnyer skrg aku duk ulang BSP jer..tp result semuanyer normal tah napelah aritu leh tgi..agknyer mlm tu aku g minum nescafe susu n mkn kuah durian ler...huhuhu...kan dah ada kencing manis..dan kerana itu jugaklah sampai skrg aku x bp selera mkn krn susah hati dgn mslh ni...aku bukan apa susah nk ulg alik klinik lg2 hubby baru jer dpt keje baru(alhamdulillah rezeki ank2) mana leh kuar sesuka hati..aduh rs lg tension lak,rs mcm nk brsalin secepat yg boleh jer...bb alhamdulillah sihat berat skrg dah 2.4kg..aktif bergerak..rsnyer lmbt lglah aku dpt update blog ni coz laptop nk kena anto balik kat company hubby...laptop aku asyik rosak jer masuk ni dah 3x skali repair 400+ bengkok laki aku duk kuar duit...tah apelah yg cina kedai tu repair...


ok kisah dak amsyar xnk minum susu aritu aku dah tukar susu dia perisa coklat mula2 dia xnk sgt tp lama2 nmpk dah dia berminat sehari 3,4x jugaklah dia mtk tp dia x mau minum guna botol dia lebih suka minum dlm cup 8oz lg byk dr sebelum ni..mmg dia xnk susu putih lah..muak kot,kalo susu coklat ni sejuk pun dia minum kalo susu putih minum time suam jer kalo sejuk haram dia xnak...ok yg kat ats tu gmbar terbaru dia..

1 comment:

♥ Eda ♥ said...

amsyar pandai posingg aaa...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...