Followers

Wednesday, January 21, 2009

22 minggu

hari ni ada checkup kat kk kelana jaya...mcm biasa lah tiap kali checkup akunyer berat bdn naik byk jer...hai dah mkn selera kalo dulu susah nk mkn kali ni mkn...mkn...mkn saje...skrg berat aku dah 59kg...huhuhu byk tu,skali nurse kata aku kena minum air gula lg aduiiii kena lg ker????pastu cek perut n jntung bb semua ok,hari ni aku kena cucuk n kena jumpa doc pulak pasal berat bdn lah ni...tp doc tu ckp aku x pyh minum air gula lg pasal result ari tu normal..ni mesti mak dia mkn byk..n doc scan perut skali nk tgk saiz bb...alhamdulillah bb saiz normal n aku x perlu ulang MGTT..tp kepala bb kat atas 6mgu lg doc nk scan balik nk tgk takut bb songsang...jantina bb x tau lg td pun doc cuma ukur saiz bb jer,biasalah kerajaan ni buat yg penting jer kang kalo aku tanyer jantina jenuh dia nk tgk...org dah lah ramai..rasanyer sampai sudahlah aku x tau jantina bb ku ini...xpelah scan kat klinik swasta je lah..

hari ni juga amsyar kena cucuk 1tahun 7bulan...kesian anak ku itu x berjalan dia sakit lah tu kaki dia pasal inject kat peha...ngs jer ckp sakit....

6 comments:

MUMMY ILA said...

alhamdulillah sihat ieda & baby. amysar kena cucuk ye. hehe..sian dia. xpela nak beso..kena cucuk ye sayang..

ai said...

Sama la ngan Ely! arini pon enjet yg sama gak. Bengkak kaki dia. Merengak je ckp akit..akit.. :( sian...

Syukur kau + baby sihat :)

nasz said...

masing2 kena injek ni. tak pe, ubat...

dah besar perot ko ye ieda, tp tetap comel...

elly said...

alhamdulillah bb n ieda sehat... asyik berulang ke kinik je la kt org pmpuan ni kan hehehe...

Eda said...
This comment has been removed by the author.
Eda said...

ala baru sekilo lebih dari berat aku skang nih...kahhhhhhhh....moga ieda n baby sihat..n kuarga jugeee...tek k taww...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...