Followers

Friday, September 13, 2013

ESP..Protein untuk kesihatan sel anda

Ok ni nak share pasal ESP.. apa la kebendanya ESP ni ye bagus sangat ke? sana sini orang duk cerita duk beli..oraitt 1st sekali mesti kena share testimoni sendiri baru real..sy minum ESP ni asal nya nak diet, rasanya pun sedap bancuh pulak dgn milo memang layan time breakfest, dalam tak sedar 1/2 hari tak rasa lapar lg..org kata selera under control lah kan.. lama sikit perasan bdn bertenaga kulit jd gebu licin lembap je rasa..serius ni tak tipu air susu pun meriah..sampai la masa naik timbang berat ku berjaya turun dr 65kg ke 61kg.. diet punya diet ku dapat rezeki (mengandung) lupakan lah niat diet tu kan.. ESP memang best parut jerawat pun makin pudar..org perempuan cam kita ni suka la kan kulit cantik sedap mata memandang hihi..ok jom explore kebaikkan ESP ni




ESP - Energizing Soy Protien

Esp Dapat Menyembuhkan Ligamen Lutut Terkoyak..

Macam mana ESP dapat membantu?

♣ Membantu pembentukan sel-sel baru. sebab tu siapa yang minum ESP akan kurang parur-parut dan sel-sel mati kat badan kita. Yela, ESP dapat membentuk sel-sel baru.

♣ Terbaik untuk individu yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan.ESP dapat membantu proses pemulihan, dan insyaAllah proses pemulihan akan lebih cepat.

♣ Terbaik untuk kesihatan dan kecantikan kulit dan rambut.InsyaAllah muka makin cantik, cerah dan berseri-seri.

♣ Membantu pembinaan tubuh kanak-kanak. Justeru, anda boleh kongsi dengan anak yang berusia 1 tahun ke atas & keluarga.seisi keluarga boleh minum ESP ni, jadi tak rugi la kan?

♣ Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.amat sesuai sesiapa yang nak diet tu, minum ESP akan kurang makan nasi
 


 
TAHUKAH ANDA? 25 PERATUS daripada tubuh badan manusia dibina daripada PROTEIN.Contohnya seperti kuku, kulit, otot-otot sebenarnya berasal daripada protein. Percaya atau tidak, itulah kenyataannya.Ringkasannya, struktur dalam tubuh badan manusia dibina daripada susunan berikut:
SEL ——> TISU ——–> ORGAN ———> SISTEM

Struktur badan kita terdiri daripada SEL. Kemudian, sel-sel ini akan membentuk tisu-tisu. Seterusnya, tisu-tisu akan membentuk organ dan akhir sekali, organ-organ ini akan membentuk sistem. Oleh sebab itu, badan kita SANGAT memerlukan PROTEIN.

Ingin tahu mengapa? Sebabnya PROTEIN adalah makanan utama bagi sel tubuh manusia. Sel-sel yang sihat akan dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat dan cergas.Setiap hari, anda akan makan lauk-lauk yang mengandungi sumber protein bukan? Seperti ayam, daging, telur, ikan, kekacang dan banyak lagi.TETAPI,Tahukah anda yang sebenarnya PROTEIN ini sangat MUDAH TERMUSNAH apabila dikenakan SUHU TINGGI? Contohnya anda goreng ikan. Berapa banyak PROTEIN yang tinggal? Anda tak tahu kan? JADI, apa kata anda ambil ESP sebagai sumber PROTEIN yang lebih berkualiti. Oh! Semestinya ESP mematuhi kriteria pemilihan soya yang selamat. Paling penting, ESP sentiasa SELAMAT, sentiasa BERKESAN dan sentiasa MESRA ALAM. RAMAI YANG TELAH MERASA KEBAIKAN DAN BETAPA BAGUSNYA ESP SELEPAS MENGAMBIL SECARA KONSISTEN SELAMA 3 HINGGA 4 MINGGU. Ada yang kata, kulit makin licinlah, kulit makin lembut, parut jerawat makin pudar, rambut dah kurang gugur, susu makin banyak, suami makin sayang dan macam-macam lagi!




Siapa Yang perlukan ESP?

1. Wanita Hamil
2.Ibu menyusu
3.Ibu yang melahirkan anak
4.Mereka yang baru melalui pembedahan
5.Pelajar
6.Bakal pengantin
7.Pengantin lama
8.Suami
9.Isteri
10. Sesiapa yg nak kulit cantik
11. Dan sesiapa yang ingin menambah tenaga...



PM FB : Nurul Hidayah Ramli
sms: 012-3405344 
whatsapp: 018-2633014

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...