Followers

Tuesday, November 10, 2009

Anak-anak ummi

alhamdulillah dah besar dah anak2 ummi..yg adik dah 6bulan & dah mula makan cuma bila mkn jer mcm2 memek muka dia buat..cam pelik jer..aku masakkan bubur kat dia tp kalo x sempat kasi nestum jer..susu masih lg susu ibu harap dpt dia menyusu sehingga 2tahun..
Amsyar pulak skrg dah pandai baca doa mkn,pandai menyanyi,pandai berzikir'la ila ha illaallah' kadang2 dia yg enjut adik dlm buai sambil zikir...mau pulak tido adiknya..yg adik dah pandai main dgn amsyar..dah pandai ketawa2 dgn amsyar..riuh dah rumah aku dgn 2 org anak ni..kat bawah ni adalah cikit gambar..kualiti gambar agak kurang tgkap guna hp jer..gambar Amsyar hanya 1 jer dia skrg susah sgt nak amik gambar..asyik lari jer maleh nak ngejo nyer..


bersantai di atas buaian

aqeef ni skrg asyik mengundur jer masih belum pandai menyusur ke depan,tp dah pandai angkat badan nk merangkak









7 comments:

alyyani said...

besar dah anak2 ieda kan. makin besar, senang nak handle kan. tak saba nak tunggu anak2 kite besar gitu gak :)

noreen-bulan said...

wah seronok nya...bijak amysar..akid tau tgk otomen jer...
seronok kan bdk2 dh makin besar..makin riuh umah..kita jd rebutan....

elly @ suely said...

riuh la umah yer ieda... sonok kan? pasni giliran akk plak la hehhe... sonoknye...

MAS said...

sonok kan tgk anak2 membesar..kalau dah dua org ni..nak melayan kerenah dorang ni walaupun penat..tp kalau balik keje rasa terhibur dgn keletah dorang..hilang rasa penat tue..

nasz said...

tahniah ieda, dpt BF 6 bulan dah. akak pon nak ikut mcm tu gak... seronok ye dah besar2 dah dorg. kalo jln2 org ingat kembar tak? tgk mcm sama besar je

ieda said...

alhamdulillah anak2 membesar depan mata rasanyer seronok sgt...kak nas dorg ni byk org ckp adik dah nak sama beso dgn abg..camno tu..abgnyer kecik molek hehehe

MUMMY ILA said...

beso dah 2 budak encem ni.. (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...